Snöhelvete

Snöstorm o jävligt här hemma idag. Började dagen runt 07.30 med att skotta i 45min. Våran granne är ganska gammal o snäll som man är så skottar man såklart åt honom oxå.

Sen blev det en PW på ca 35min i skitvädret till gymmet där rygg avhandlades. Tog 16g JackedXX idag och blev ingen skilland mot föregående dagar. Inge pump o inget direkt tryck alls. Kämpade dock på och är nöjd med passet.

Efteråt så blev det 24min på motionscykeln och här kanske den största skillanden är av jackedxx. Benen går av sig själv, svetten rann men kände mig väldigt pigg och inte ett dugg trött. Avslutade med 15 min i solariumet innan min bästa sambo kom och hämtade mig och vi åkte till dagis och hämtade äldsta grabben.

Ikväll blir det lite vardagslyx då jag bestämt mig för att dra till den lokala pokerklubben och spela en turnering. Skönt och slappna av lite och prata skit utan att behöva vara så vuxen jämt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0