Bröstpass

Back in buisness efter helgen. Igår kördes benen igenom och hade träningspartner för en gång skull Uppfriskande och blev lite mer taggad. Dock har jag svårt o se mig köra regelbundet med någon då jag inte gillar att anpassa mig medans jag tränar Men nån gång då o då är kanon för motivationen.

Benpasset:

Benböj
Benpress
Raka marklyft
Stående vadpress
Sittande vadpress

Idag var det bröst och jag måste bara få ur mig det. FAN VA JAG HATAR O KÖRA BRÖST! Speciellt bänkpress är nog det tråkigaste man kan göra på ett gym. Nu är det här inget som stoppar mig utan jag öser på ändå. Men i framtiden lär jag försöka få min skalle på nåt sätt o se fram emot bröstpassen mer annars är jag rädd att jag inte kommer ta i tillräckligt tillslut.

Bröstpass:

Sne bänkpress
Bänkpress
Negativ bänkpress
Underarmscurl stång
Underarmscurl hantel

Slänger upp kosten senare ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0