Axelproblem

Blev ingen träning igår då jag vaknade upp med ont i halsen. Känner mig lite bättre idag men kommer ändå vänta 1 extra dag så det inte kommer tillbaka direkt igen. Har ju fått hem lite nya produkter från mmsports nu så är sjukt sugen att köra.

Dock så har min axel börjat strula rejält nu. Hade ont som satan i den efter torsdagens pass, men det gick över på kvällen och har inte kännt av den nånting fram till i söndags då den började värka igen och det strålar lite mot armbågen och lite i armhålan. Så vet inte om jag kanske sovit konstigt på den eller nåt. Planen får iaf bli att köra ben imorgon om halsen tillåter det och sen se på torsdag hur axeln känns, är det inte bra då så blir det vila resten av veckan så man inte ser till att det blir flera veckors upphåll istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0