Äntligen

Äntligen bar det av till gymmet idag. Powerwalk fram och tillbaka blev det och ett härligt benpass. Kände direkt redan på uppvärmningen i benböjen att jag kommer få otrolig träningsverk de närmaste dagarna.
Sjukt konstigt egentligen då jag tidigare bara haft rejäl träningsvärk i benen efter mitt första pass sen jag började om igen. Har efter det kört benen regelbundet varje vecka och klarat mig från såndär sjuk träningsvärk. Men efter 1 veckas upphåll så ska det tydligen göra ont igen
Efter andra settet i benböjen så fick jag stretcha rejält då jag kände krampen komma småsmygande
Tog det relativt lugnt med vikterna idag ända fram tills det var dax för vaderna där jag bombade på rejält.

Dagens övningar:

Benböj
Benpress
Raka marklyft
Stående vadpress
Sittande vadpress

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0