Slut som artist

Ganska precis när jag somnade igårkväll så vaknade minstingen upp med hosta och jag som sover så lätt vaknade såklart på 2 röda och sen var man klarvaken. Somnade inte om förrän runt 02 så när klockan ringde imorse 06.45 var man lagom road. Men bara o kliva upp o börja med frukost o alla andra bestyr.

På gymmet var det ben som gällde idag och förutom att jag var otroligt dålig i magen (toa innan jag åkte till gymmet, toa före passet och toa under passet) så gick det ok, samma känsla som jag haft ett tag nu, ganska stark men inget tryck alls i kroppen och ganska låg. Dock så känner jag mig väldigt fyllig i musklerna från jag vaknar på morgonen till jag går o lägger mig men inget tryck alls.

Har lite tankar på att lägga om kosten för att se om det gör någon skillnad då med en kolhydratkälla som potatis lr ris till mina måltider, men det får jag fundera lite på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0