Mätning

Ok mätningen är nu gjord och resultaten som följer är från vecka 1-4 på mitt nya program (med reservation för att det är väldigt svårt att mäta på precis samma ställe varje gång tycker jag, så 100% stämmer dom nog inte)

Vikt: -2.0kg
Midjemått: -4,5cm
v-underarm: 0cm
h-underarm: -0,5cm
v-biceps: +3cm
h-biceps: +2cm
Axlar: +4cm
Rygg: +4cm
v-lår: +5cm
h-lår: +4cm
v-vad: 0cm
h-vad: 0cm

Väldigt kul att se att det går åt rätt håll iaf! Så nu blir det promenad till gymmet och köra igenom ryggen.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Fina ökningar! :)



Vad är det för program du kör när armarna växer så det knakar?

2010-12-08 @ 11:22:47
Postat av: Niklas

Kör efter Max-OT (googla så hittar du om du inte vet vad det är)



Sen har jag efter några års uppehåll bara tränat några månader och då växer ju kroppen lättare när den utsätts för hård träning.

Till sist har jag varit ganska noga med kosten vilket jag anser är väldigt viktigt om man tränar seriöst.

2010-12-08 @ 15:49:14
URL: http://pokerdad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0