Låg och trött

Hela förra veckan blev ganska fel för mig, dåligt med träning på grund av ond axel och sjuka barn. Blev totalt 2 gympass och 1 cardiopass. Så egentligen är det ju inte katastrof men inte direkt vad min planering var.

Kosten var ganska varierande över helgen lär jag säga. Inte jättebra men inte jättedålig heller. Dock så slank det ner några glas rödvin på lördagen.

Pga luciafirande på dagis och provtagningar för allergier med ena grabben så fick gymmet även lida igår, tvingade mig dock till 45min motionscykel här hemma.

Så idag tryckte jag in gårdagens ryggpass tillsammans med axlar och tricepspasset. Premiärprovade oxå vip-x extreme. Axlarna körde jag bara lite rotacuffövningar väldigt lätt. Resten av passet kändes jättekonstigt. Ganska stark och helt ok vikter men mentalt så kändes passet värdelöst och jag hade ingen taggning alls eller nå tryck i musklerna.

Har kännt mig lite låg och trött nu i över 1 vecka och vet inte riktigt vad det beror på. Antingen är det att det har blivit lite sömn när barnen varit sjuka och nånting ligger i min kropp och väntar på att bryta ut. Eller så är det Hexaghenen som jag började med förra måndagen och vad jag kan komma ihåg så kom även dom här känslorna runt då.

Samtidigt som jag började med Hexaghenen så gick jag även in på min 3e vecka av BS DAA, kan dom ha nåt med min förändrade humör att göra. Första 2 veckorna vet jag att jag mådde vädligt bra och var harmonisk när jag tog dem men det kanske tar ett litet tag innan dom "kickar in" och att det är dem som påverkar mig negativt nu.

Ursäkta om det blev lite rörigt men hoppas det ändå går fram vad jag försöker förklara.

Min plan är iaf och köra klart denna vecka på Hexaghen och fortsätter det såhär så får jag ju ganska snabbt svar nästa vecka när jag tar 1 veckas uppehåll från dem om det var dom som påverkade mig negativt eller inte.

Nån som har några åsikter om det här eller känt på samma sätt av dessa produkter?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0