Iskallt och rygg

Vaknade upp till -20 grader imorse och var måttligt imponerad när jag hämtade in tidningen lär jag erkänna. Så idag var det inte ens nära att bli promenad till gymmet, körde 25min motionscykel på plats istället. Känns ruggigt bra lär jag säga då svetten rinner men cardion är inte ett dugg jobbigt. För ca 4 månader så blev jag anfådd så fort jag ansträngde mig!

Körde igenom ryggen idag och är supernöjd då jag satt nya PB:n i allt utom marklyften som jag fortfarande tar det väldigt lugnt i.

Dagens pass:

Bent Over Barbell Rows
Close Grip Pull Downs (V handtag)
Pull-ups
Cable Rows
Dead Lifts
Barbell Shrugs

Så nu blir det att försöka få i sig tillräckligt med mat så passet imorn blir precis lika bra.

Föresten om ni har barn så håll koll på dom när det ska mixas proteinshakes så dom inte drar igång mixern innan ni fått på locket, bara ett tips

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0