cardio

Lite för stel i axeln idag för att riskera nåt på gymmet idag, så bicepspasset får helt enkelt vänta tills nästa vecka. Lite tråkigt då jag bara kört biceps 1 gång denna månad men det är som det är.

Slängde i mig lite jackedxx och körde 45min på motionscykeln hemma istället. Körde tv-serier samtdigt på min iphone så tiden bara flög förbi!

Kört 1 månad på mitt nya 6-månadersprogram nu så på måndag blir det lite förändring. Blir även invägning och mätning igen. Hoppas jag kan redovisa några roliga resultat iaf. Nu spelar inte nån cm hit o dit sån jättestor roll för mig för tillfället då jag mår bättre än jag gjort på många år rent fysiskt och psykiskt men det är alltid roligt att utvecklas lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0