Benpass på nytt gym

Inget pass igår då jag vilade min ömande axel. Idag stod det ben på schemat. Polare undrade om jag ville följa med o träna ett pass på hans gym istället, roligt med lite omväxling tänke jag och hängde med.

Deras "bur" till benböjen var riktigt bra och gymmet är säkert bra i sig oxå men jag älskar "mitt" gym och längtade tillbaka hela tiden

Körde utfall idag för första gången och trodde på allvar att skinkorna skulle krampa sönder

Annars inte mycket att rapportera förutom att benböjen gick riktigt bra för att vara mig och tekniken börjar bli lite bättre iaf

Nu blir det elda i kaminen, äta o kolla på fotboll resten av dagen och hoppas att man på nåt mirakulöst sett slipper bli sjuk efter att äldsta grabben legat o hostat på mig hela natten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0